Alienated

از خود بیگانه‌ام.

Alienated

از خود بیگانه‌ام.

169

Sunday, 20 Esfand 1402، 10:43 PM

امشب با مهدی رفتیم غذای افغانستانی خوردیم منتو و بولانی. برگشتنی هم وقتی رفت مستقیم برنگشتم خونه. کوچه‌های آهنی رو تنها گز کردم و طبق معمول هیچ لباسی چنگی به دلم نزد. کارتمم پیشم نبود. تا حد زیادی ذوق و سلیقه‌ی مد و تیپ رو ندارم و بطرز فجیعی ناکارآمدم تو این مسائل. راستش غبطه هم میخورم وقتی میبینم بقیه چقدر برای این چیزا فکر و وقت و ذوق خرج میکنن.

+خیلی یواشکی و گوش شیطون‌ کرطور، حس میکنم یه آرامش خیلی خیلی کوچیک و ظریف اون تَه‌مَه‌های دلم یهویی سردرآورده. امیدوارم بتونم ازش مراقبت کنم :)

  • 02/12/20
  • Almir ‌

نظرات (۲)

پس این بولانی تا اونجا هم اومده.

چند وقته یه جاهایی از تهران روی چرخ‌دستی می‌فروشن.

 

پاسخ:
جزو غذاهای مرسوم ماست و خیلی دوس دارم
امتحان کنین خوشتون میاد

ان‌شاءالله بعد عید که از کلاس برمی‌گردم، شب میشه دور میدون امام حسین می‌فروشن...

پاسخ:
ان‌شالله نوش‌جونتون
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">