Alienated

از خود بیگانه‌ام.

Alienated

از خود بیگانه‌ام.

170

Monday, 21 Esfand 1402، 06:15 PM

دارم سعی میکنم. دارم سعی می‌کنم که خودمو از دست ندم. که لای انباری کهنه و خاک‌گرفته‌ی دلم آرامش پیدا کنم.

از اینکه اینقدر زود آشوب میشم از اینکه انقدر زود از دست میرم از اینکه نمیتونم خودمو آروم کنم وقتی که خیلی به آرامش نیاز دارم، عمیق ناراحت و غمگین میشم.

دارم سعی میکنم هر چیزی که نیاز دارم رو تو خودم پیدا کنم. دارم سعی میکنم دلم به خودم گرم باشه. میخوام بفهمم چرا اینقدر زود می‌رنجم که چرا آدما اینقدر راحت میتونن ناراحتم کنن. دارم سعی میکنم این خرابه‌ها رو کنار بزنم و یواش یواش برای خودم یه کلبه بسازم.

  • 02/12/21
  • Almir ‌

نظرات (۳)

زندگی خودِ همین تلاشه.

همین طی مسیر...

نه الزاماً رسیدن به اون دلگرمی یا ساختن اون کلبه.

پاسخ:
دونستن این که تو مسیر درستی قطعا خودش آرامش میاره.
اینکه هستم یا نه رو نمیدونم.

این دونسته رو تقریباً همه‌مون توش می‌لنگیم.

پاسخ:
اهوم. حداقلش اینه امیدوارم فهمیده باشم چی واقعا ارزش داره و چی زُخرفه.
  • ماه زده
  • دلیل این چیزایی که نوشتی همش روانی و ارادی نیست که اینقدر خودت رو اذیت می کنی برای سر و سامون دادنش 

    مثل اینه که سعی کنی با قدرت فکرت درد پای شکسته شدت رو خوب کنی 

    سخته برادر من 

    ۱ ماه یکی دو تا دارو بخوری درست میشه

    کاملا هم طبیعی و عادیه

    پاسخ:
    از بالانس نبودن هورمونا و نوروماجولیتورها شنیدم. منظورت چه جور داروهاییه و بر اساس چی‌ان کپی سروتونین دوپامین‌ان یا تحریک کننده ترشح‌شونن؟
     عمیقا اعتقادی به اَنتی‌دپرسنت و ضدافسردگی ندارم
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">