Alienated

از خود بیگانه‌ام.

Alienated

از خود بیگانه‌ام.

171

Wednesday, 1 Farvardin 1403، 01:19 AM

این سال هم گذشت. هیچ وقت به سال های زندگیم این جوری نگاه نکردم که بگم فلان سال خوب بود و بهمان سال شوم. حتی وقتی دو سال پیش عزادار شدم و حتی امسالی که به پایین‌ترین حد سلامتی روح و روانم رسیدم. کمتر خودم رو طلبکار زندگی و روزگار می‌بینم و خودم رو بدهکار به خودم و سلامتیم میدونم.

خیلی بفکر یه دوره تنهایی و دوری‌ام. البته که می‌فهمم بهونه‌است و برای منی که حتی تو خونه هم ۹۹درصد تایمم تو اتاقم میگذره اگه همت اتفاق و تغییری بود خیلی وقت پیش افتاده بود. با این حال این فکر این روزامه.

این چند روز هم روند بهتر بودنم کم کم متوقف شده. وقتی میگم تنهایی لازمم معنی‌اش مالیدن پیه‌‌اشه. که واقعا واقعا تمام این طناب‌ها رو تو چهار دیواری دل خودم گره بزنم. تو خودم ریشه بدوونم. به قول اجنبی‌ها تو دامن خودم فال بک(fall back) کنم.

دلم میخواد چند وقت تو یه اتلق در رو خودم قفل کنم پرده‌ها رو بکشم. گذر زمان رو از دست بدم و تنها چیزایی که همراه خودم میکنم موزیک و قلم و کاغذ باشه.

  • 03/01/01
  • Almir ‌

نظرات (۲)

  • | فاخته |
  • امیدوارم تو سال جدید بهترین حال رو داشته باشید

    پاسخ:
    مرسی خیلی ممنونم :)
    سال نوتون پر از سلامتی و خیر و حال خوب
  • ماه زده
  • سلام 

    سال نو مبارک!

    امیدوارم امسال پر از مهربانی و زیبایی و شادی و سلامتی و اتفاقات های هیجان انگیز باشه🍎🐟⚘🍃

    پاسخ:
    سلام مرسیی🩵🫶🏻
    خسته‌ی سالی که گذشت نباشی و سال نوت خیلی مبارک
    امیدوارم سلامت باشی با خونوادت. دانشگاه خوب پیش بره و حال دلتم خوش باشه.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">