Alienated

از خود بیگانه‌ام.

Alienated

از خود بیگانه‌ام.

173

Sunday, 5 Farvardin 1403، 09:29 PM

نسبت به تکرار و عمق پیدا کردن پترن‌های ذهنم آگاهم. اون طعم و بوی تلخ تجربه شده. این بار تریگر و محرکش از جایی که راستش رو بگم کمتر انتظار داشتم. مثل وقتی که پاتو می‌کشی یه قدم عقب و می‌فهمی زیر پات خالی شده.

بیشتر می‌خندم بیشتر تظاهر می‌کنم. تو خونه، خودم رو سپردم به اون لایه و نقاب مثلا "منطقی" تا جلومو از اغراق و پرخاش بگیره. که دوباره بشم اون نایس گای محترم. بچه مثبته. فرقش اینه که کم کم دارم دروغامو میفهمم.

بیشتر اختیارامو سپردم دست نقابم. دارم از دور نگاه می‌کنم. به تضاد و آشوب درونم که داره غل میزنه. دارم میبینم بخار این دیگو که تو سرم می‌چرخن تا تبدیل بشن به فکرای احمقانه احساسی اگزجره.

من طرف کدومم؟ نمیدونم. نه طرف مصلحت‌اندیش محافظه‌کارم نه طرف گاومیش خشن. صرفا نگاه می‌کنم. توی اون عمق نشستم و نگاه می‌کنم درحالی که دارم همه چیز رو حس می‌کنم. که با هر باد دلم تو خودش می‌پیچه. که اضطراب نطلبیده برگشته. کاری نمی‌کنم و سعی می‌کنم نگاه کنم.

  • 03/01/05
  • Almir ‌

نظرات (۳)

درون منم همینقدر پیچیده است،

هرچقدر بهش پر و بال بدید، بدتر میشه،

باید بی‌اهمیت شد.

پاسخ:
این پارادوکس‌ها و آشوب‌ها آستانه تحمل رو میاره پایین.
ولی اول و آخرش میدونی که راه درست واکنش نداشتنه.

در کنار همه این‌ها، این که جلوی پرخاش رو بگیرید هرجور که شده، ارزش زیادی داره... این خوی وحشیِ درون رو افسار نزنیم بد باختیم. خیلی بد. به خودم هم میگم. 

پاسخ:
اون پرخاش هم بدلیلی بوجود اومده که نباید نادیده گرفته بشه. علتش خودمون باشیم یا محیط و اطرافیان. گذشته از اون بالاخره آدم یه جایی از بازیچه فکر و احساساتشون بودن باید خسته شه و فقط نگاه کنه.
برای این خودداری به خودتون افتخار کنین.

نادیده گرفتن درست نیست، در صدد حل مشکل بربیاید و اون پرخاش رو مهار کنید این درسته. 

پاسخ:
بله حرف من هم همین بود. انشالله خدا راهنمایی کنه.
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">