Alienated

از خود بیگانه‌ام.

Alienated

از خود بیگانه‌ام.

176

Sunday, 26 Farvardin 1403، 09:03 PM

دیشب بعد از پنج روز برگشتم خونه از مسافرت. یه جمع مجردی فامیلی. شاید نهایتا دو بار از خودم عکس گرفتم. نه استوری گذاشتم. نه ساحل به کسی زنگ زدم نه لایو رفتم نه از ویلای اورپرایس هیجان زده شدم.

این مدت به جز یکی دو نفر، با کسی حرفی نزدم. بخشی از اون بخاطر اینه که از رو زدن تا گوش شنوا پیدا کردن بیزارم بخشی دیگه‌ش هم یه صدای درونیه که میگه علی‌رغم به زبون اوردنش، هیچ وقتِ هیچ وقت عمیقا نپذیرفتم که مسئولیت خودم و زندگیم رو تنها و فقط تنهایی باید به دوش بگیرم. گرچه مطمئن نیستم که عقلانیه یا نه ولی میگه که از این وقت‌ها و فرصت‌ها باید استفاده کنم تا این بندها رو کم‌کم قیچی کنم.

  • 03/01/26
  • Almir ‌

نظرات (۳)

  • نِگــ را
  • - نه خواستم مثل همه باشم

    پاسخ:
    مثل همه بودن لزوما بد نیست ولی وقتی شوق و ذوقش نباشه میشه ادا درآوردن.

    بندهای چی رو قیچی کنید؟

    پاسخ:
    قیچی کردن بند وابستگی. اینکه از واگذاری دکمه خوشحال یا بدحال بودن به بقیه دست برداری.

    از دست این پیچیدگی‌های درون!

     

    پاسخ:
    فارق از این که چی میگم، به هیچ کدوم حرفام اعتماد و اعتباری نیست.
    (شرمنده دیر جواب میدم)
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">